ÇAĞDAŞ TOPLUM EĞİTİM PROJESİ

EĞİTİM PROJESİ 2007 'YE
DESTEK OLACAK SPONSORLAR ARANMAKTADIR




PROJE :

Küçük , şirin, çağdaş ve aydın insanların yaşadığı Akdeniz ve Ege denizinin birbirine kavuştuğu yerde, dünyanın en güzel göllerinden birinin kenarında, 7000 nüfuslu küçük bir Anadolu kıyı kasabasında uygulanacak. Halk geçimini çoğunlukla tarımdan sağlamakla birlikte, balıkçılık, yerel ticaret ve turizm le de geçimini sağlamakta. Kasaba da Okuma Oranı çok yüksek. Gençler doğal olarak çevre üniversitelerden mezun olmuş olsalar da genelde işsizler. Yaşlı nüfusun büyük bir bölümü büyük şehirlerden de göç etmiş emeklilerden oluşuyor. Aile ekonomisine ev hanımlarının katkısı büyük. Genelde eşlerine iş yerlerinde yardımcı oluyorlar ve çalışıyorlar.

Burada uygulanacak Proje kapsamında Bilgisayar eğitimi, İnternet teknolojileri ve Web tasarımı eğitimi olacak. Eğitim bilgisayarlarla uygulamalı verilecek. Bu proje kapsamında verilecek eğitimden yararlanacaklar bu kasabada yaşayan her yaş grubundan insan. Hedef kitle genç kesim ve emekliler.

VİZYON :

Atatürk devrimleri ışığında ilerici, aydın ve çağdaş bir toplum oluşturmak. Atatürk devrimlerinin yok edilme yönünde saldırılara en yoğun maruz kaldığı günümüzde bu saldırıların üstesinden ancak yine eğitimle gelineceği inancıyla yola çıktık. Bu projenin başarıya ulaşması halinde projenin ülke geneline yaygınlaşmasını sağlamak.

AMAÇ :

  • İşsizlik ve ekonomik koşulları ağırlığı altında ezilen toplumun aile bütçesine katkı çerçevesinde günümüz teknolojilerini yakından tanıma, kullanma ve gelire dönüştürme becerisini kazandırmak.
  • İşsiz gençlerin bir nebze aile bütçesindeki yükünü hafifletme ve çağdaş girişimcilik ruhunu kazandırmak ve üretken kılmak.
  • Emekli aydın insanların kahve köşelerinden kurtulmalarını sağlamak,
  • günümüz teknolojilerini tanımalarını ve kullanmalarını sağlamak,
  • En önemlisi ek gelir elde ederek yaşama tutunmalarını sağlamak ve üretken kılmak.

Sonuç:

Her şeyi devletten bekleyen toplum olmaktan çıkarıp,hele ki günümüzde sadaka kültürünü yaymaya çalışan bir kesimin varlığı söz konusu iken toplumun devlete olan ihtiyacını azaltarak kendi ayakları üzerinde durmasını bilen Atatürk devrimleri ışığında, çağdaş özgüveni tam, onurlu aydın bireylerden oluşan bir topluma kavuşturmak. Proje kapsamında verilecek eğitim bedelsiz verilecektir. Proje kapsamında eğitim almak üzere başvuran katılımcılardan bedel alınmayacaktır.

Yukarıda tanımını yapmaya çalıştığımız eğitim projesine katkı sağlayacak sponsor firmalar aranmaktadır.

EĞİTİM PROGRAMI:

  • Temel Bilgisayar kullanımı,
  • Windows XP
  • Windows Wista
  • Linux
  • Ofis programları
  • Etkin İnternet kullanımı
  • İnternet Teknolojilerine giriş
  • Temel Web Tasarımı
  • HTML
  • WEB EDİTÖR PROGRAMLARI
  • XHTML/CSS
  • PHP A
  • SP AJAX
  • JOOMLA
  • WORDPRESS
  • BLOGGER
  • TYPEPAD
  • SPLİNTER
  • BLOGCU v.s
  • Web Programlama
  • Web ve Grafik tasarımı
  • WEB 2.0

SPONSOR FİRMALARDAN BEKLENENLER :

EĞİTİM ARAÇLARI :

sponsor firmalar aşağıdaki eğitimde kullanılacak araçları bedelsiz temin edecek

  • Bilgisayar
  • LCD Projeksiyon cihazı Gerekli Yazılımlar
  • Lisanslı İşletim sistemleri
  • HTML editör programları
  • Grafik Programları
  • üncel Web Programları
  • Eğitim kitapları
  • Yardımcı eğitim cd leri
  • Yazıcı

İNTERNET ERİŞİMİ

İnternet erişimi sağlayacak sponsor firma

MALİ KAYNAK

Mekan ve diğer çıkabilecek eğitim giderlerini karşılayacak sponsorlar.

Sponsorlarımızın reklamları sayfamızda ve projemizi destekleyen onlarca web sitesi ve blogda bedelsiz yayınlanacaktır.

0 yorum: